.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجليل از خبرنگاران فعال حوزه عملكرد بسيج نوشهر

خبرنگاران فعال حوزه عملكرد بسيج شهرستان نوشهر تجليل شدند .

به گزارش خبرنگار شمال نيوز از نوشهر ،
مسوول حفاظت اطلاعات سپاه ناحيه نوشهر در مراسم تجليل از خبرنگاران فعال حوزه عملكرد بسيج شهرستان نوشهر ،خبرنگاران را چشمان تيز بين و بيدار جامعه و سربازان نظام جمهوري اسلامي در جبهه جنگ نرم معرفي كرد و گفت : اطلاع رساني شفاف و صحيح با رعايت اصل امانت داري لازمه كار اربابان جرايد و رسانه است .

قمي اويلي ادامه داد: دستگاههاي اطلاعاتي غرب براي به دام انداختن شهروندان ايراني از جمله خبرنگاران فعال كشورمان سرمايه گذاري هاي كلاني كرده اند فعالان عرصه خبرو اطلاع رساني مراقب و هوشيار باشند تا در تله جاسوسان و دستگاههاي اطلاعاتي بيگانه قرار نگيرند در اين زمينه سپاه اين امادگي را دارد كه آموزش هاي لازم را به خبرنگاران دهد كه فريب دشمنان خارجي و ايادي داخلي شان را نخورند .
اين مقام آگاه در سپاه نوشهر با اشاره به تقديم 244 شهيد و دهها جانباز و آزاده از خانواده اصحاب رسانه و خبر در طول سالهاي دفاع مقدس و بيش از 50 شهيددراقدامات تروريستي و سانحه هوايي سالهاي اخير ادامه داد: خبرنگار واقعي وام دار جريان و گروه خاصي نيست و فقط به حفظ و انتقال ارزشها و دستاوردهاي انقلاب فكر مي كند و بسيجي وار در راستاي سياست هاي نظام و رهبري گام بر مي دارد .
حجت الاسلام فقيهي نمايندگي ولي فقيه در سپاه نوشهر نيز از خبرنگاران به عنوان طلايه داران جبهه فرهنگي نظام ياد كرد و گفت : خبرنگاران همانند پيامبران بابت آگاهي بخشي افكار عمومي جامعه نقش تاثير گذاري دارند .
وي اظهار داشت : ماهواره - اينترنت و شبكه هاي اجتماعي مانند فيس بو ك و تو ييتر و ... ابزار دست استكبار و استعمار براي استحاله فرهنگي و سياسي مردم و جوانان كشورهاي هدف از جمله ايران و ساير كشورهاي اسلامي محسوب مي شود كه در اين راستا رسانه ها و خبرنگاران ايراني براي خنثي سازي نقشه هاي شوم دشمنان نظام و انقلاب اسلامي و تنوير افكار عمومي جامعه رسالت سنگيني دارند .
در پايان از 20 تن از خبرنگاران افتخاري بسيج با اهداي جايزه قدر داني شد . بيان خاطرات تلخ و شيرين خبرنگاران و جلسه پرسش و پاسخ مسوولان سپاه و اصحاب رسانه و ضيافت افطار و شام از ديگر بخشهاي اين مراسم بود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.